Hjælp til min ordre
Track din ordre
Når vi har sendt din ordre, kan du følge den på Shipmondos website. Du skal vælge forsendelsesleverandør (GLS eller PostNord) og forsendelsesnummer.
Ændring af min leveringsadresse
Har vi ikke sendt din ordre, kan vi ændre din:
- adresse
- leveringsadresse
- tlf. nr
Kontakt os på e-mail info@ajscooters.dk eller tlf. nr. +4593944003 med besked om ordrenummer og ændringer, du ønsker tilføjet din ordre. Vi kan ikke tilføje flere produkter til din ordre, lav i stedet for en ny ordre.
Ordrestatus
Har du oprettet dig som kunde, kan du se dine ordrer ved at logge ind på din kundeside.
Jeg har modtaget et forkert produkt eller mangler et produkt
Har du modtaget et forkert produkt eller mangler du et produkt, skal du kontakte os på e-mail info@ajscooters.dk eller telefon 9394 4003. Hav venligst ordrenummer (ikke fakturanummer) klar.
Kontakter du os på mail vedr. et forkert leveret produkt, skal vi bede om at du sender et billede at det forkert leverede produkt.
Jeg har modtaget et defekt produkt
Har du modtaget et defekt produkt, skal vi bede dig sende os en e-mail på info@ajscooters.dk med info om
- ordrenummer (ikke fakturanummer)
- billede af det defekte produkt (helhed og nærbillede af defekten)
Hvis produktet er taget i brug, og du opdager en fejl/eller der opstår en defekt, skal vi bede dig benytte vores reklamationsformular.